x تبلیغات
تناسب اندام و لاغری

مناسب ترین نواحی بدن برای انجام عمل لیپوماتیک

 با انجام عمل لیپوماتیک ، میتوانید برخی قسمتهای بدن را که دچار چاقی یا چربی اضافی هستند؛ فرم دهید.

این نواحی شامل:

شکم و پهلوها

پشت(بالای خط سوتین)

ناحیه باسن

خارج و داخل ران

زیر باسن

سینه در آقایان (ژنیکوماستی)

داخل زانو

بازو

هستند. ولی برای هر ناحیه نیاز به یک نوبت عمل جداگانه نیست. تا جای ممکن که برای زیباجو خطر یا ضرری نداشته باشد در یک نو عواملی چون جنسیت، ژنتیک، بارداری، بیماری و .. باعث چاقی ناحیه شکم و پهلو می شوند.

با اینکه ممکن است فرد در نواحی دیگر بدنش تجمع چربی نداشته باشد یا کم باشد.

در این حالت بهترین روش برای خلاصی، عمل لیپوماتیک شکم و پهلو است.

درلیپوماتیک شکم چربیهای بالا و زیرشکم تخلیه می شوند و شکم بیمار صاف و خوش فرم میشود.

میزان تخلیه چربی برای هر فرد متفاوت است. بت بیهوشی انجام خواهند شد.

چه افرادی برای انجام لیپوماتیک غبغب مناسب هستند؟

برخی افراد چاق که مبتلا به این عارضه هستند سعی می کنند با لاغر کردن خود باعث از بین رفتن غبغب شوند شاید با این کار تا حدودی نه به طور کامل باعث از بین رفتن غبغب شوند ولی در کل چربی های این ناحیه جزو سخترین چربی هاست و از بین رفتن آن با ورزش فعالیت و لاغر کردن غیر ممکن است. راهترین راه برای از بین بردن غبغب جراحی لیپوماتیک است. عمل لیپوماتیک غبغب از جمله مواردی است که در افرادی که دارای افتادگی چانه هستند مورد استفاده قرار می گیرد. این روش یکی از مواردی است که باعث زیبا سازی صورت و از بین رفتن چربی های زیر چانه می شود. زمانی که فرد چاق می شود و افزایش وزن پیدا می کند چربی در بخش های مختلف بدن بخصوص غبغب تجمع پیدا می کند که با عمل لیپو ماتیک می توان این چربی ها را از این ناحیه خارج کرد چربی های خارج شده این قسمت زنده هستند و می توان به بخش های دیگر بدن اضافه کرد که خارج کردن چربی ها از این قسمت با بی حسی صورت می گیرد و اضافه کردن چربی ها به قسمت های دیگر بدن با بیهوشی صورت می گیرد. لیپوماتیک به علت اینکه دارای دوره درمان کوتاه مدتی نسبت به بقیه روش ها می باشد. این روش نسبت به سایر روش ها کاملا ساده و تقریبا بدون درد انجام می شود و از طرف دیگر در این روش توده چربی به صورت زنده خارج می شود که امکان انتقال به سایر بخش ها در آن وجود دارد.

عمل لیپوماتیک غبغب برای یکسری از افراد جامعه اصلا مناسب نمی باشد

1- افراد زیر 18سال

2- افرادی که معمولا دچار چاقی مفرط می شوند.

3- افرادی که بیماری های خاصی دارند مانند بیماری های قلبی، هموفیلی، عفونی و

 

4- افرادی که دارای عضلات انعطاف پذیری نیستند.

آمادگی‌های لازم قبل از انجام عمل لیپوماتیک پهلو

حدود دو هفته قبل از جراحی مصرف هر گونه گیاهی دارویی یا ویتامین را قطع کنید.

چند هفته قبل از جراحی از سیگار کشیدن و مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید.

قبل از جراحی سوابق پزشکی خود را دقیق و بی کم کاست با پزشک جراح تان در میان بگذارید.

اگر دارویی مصرف می‌کنید یا به دارویی حساسیت دارید به پزشک خود اطلاع دهید.

قبل از جراحی از داروهایی مثل ایبوپروفن یا آسپرین استفاده نکنید.

سعی کنید نمک کمتر مصرف کنید.

 

لیپوماتیک نوعی عمل جراحی جهت پیکرتراشی است که در آن چربی اضافی از بدن خارج شده یا به ناحیه مورد نظر منتقل می شود که بدن را لاغر کرده و شکل می دهد. لیپوماتیک ممکن است همچون عمل لیپوساکشن به نظر برسد اما فناوری مورد استفاده در لیپوماتیک برای شکستن و مکش چربی بسیار متفاوت از لیپوساکشن است. در واقع انجام جراحی لیپوماتیک منجر به آسیب کمتری در بافت بدن، یکنواختی چربی زیر پوست، ایجاد ظاهری بهتر در پوست و همچنین اثر بخشی ماندگارتر می شود. جراحی لیپوماتیک  پهلو کمر و باسن بیمار قابل انجام است. این نوع جراحی را پیکرتراشی ۳۶۰ درجه نیز می‌نامند. اگر علاقه مند هستید درباره جراحی لیپوماتیک شکم، پهلو و پیکرتراشی ۳۶۰ درجه به شکل ساعت شنی که می‌تواند همزمان با تزریق چربی به باسن انجام شود بیشتر بدانید با این مقاله از کلینیک تخصصی روما همراه مان باشید.

مراقبت‌های قبل و بعد از عمل لیپوماتیک

 در ابتدا سعی کنید که برای انجام لیپوماتیک به یک کلینیک تخصصی لاغری و زیبایی اندام مراجعه کنید و این کار را تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید.

در زمان جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتما این مورد را به پزشک بگویید.

از دیگر موارد مهمی که قبل از عمل لیپوماتیک باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید شب قبل یک غذای سبک بخورید و صبح هم ناشتا به کلینیک تخصصی لیپوماتیک مراجعه نمایید.

تا دو هفته قبل از انجام عمل لیپوماتیک از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی صرف نظر کنید.

سعی کنید شب قبل از عمل لیپوماتیک زود بخوابید و با خوردن یک قرص آرامبخش بدون هیچ استرسی به کلینیک تخصصی لاغری و زیبایی اندام مراجعه نمایید.

همانطور که پیشتر گفته شد استفاده از روش لیپوماتیک دوران نقاهت چندان زیادی ندارد، فقط شما سعی کنید بعد از انجام عمل لیپوماتیک چند ساعت راه بروید اما ورزش و فعالیت سنگینی به هیچ عنوان انجام ندهید‌.

بعد از انجام عمل لیپوماتیک پزشک متخصص یک رژیم غذایی به شما می دهد که حتماً باید آن را رعایت کنید و به آن توجه کنید.

تا مدت زمان دو هفته بعد از انجام لیپوماتیک از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی صرف نظر کنید.

در ضمن توجه داشته باشید که اگر شما عمل لیپوماتیک شکم انجام داده اید تا مدت ۴۸ ساعت نباید بنشینید چرا که ممکن است پوست شما چروک شده و اصطلاحا بیافتد.

برای جلوگیری از افتادگی پوست می توانید از گن های مخصوص استفاده کنید.

و بعد از انجام عمل لیپوماتیک دوش گرفتن و حمام رفتن هیچ موردی ندارد اما سعی کنید که تا دو یا سه هفته بعد از عمل لیپوماتیک به هیچ عنوان استخر نروید.

لیپوماتیک غبغب بهترین روش برای فرم‌دهی صورت

داشتن غبغب یکی از معضلاتی است که افراد زیادی به آن مبتلا می شوند. اضافه وزن وچاقی باعث به وجود آمدن آن دریک فرد می شود. این عارضه چهره را زشت واعتماد به نفس فرد را کاهش می دهد. غبغب چربی انباشته شده در زیر چانه واطراف گردن می باشد که آویزان وشل است، که با چروک شدن در قسمت های گردن نمایان ترنیزمی شود.

داشتن غبغب شامل سن خاص ویا جنسیت خاصی نمی باشد، ممکن است حتی درهمان اوایل کودکی چانه از حدطبیعی خود بیش از حد کوچک باشد. عوامل شایع به وجود آمدن غبغب می تواند بالا رفتن سن فرد وانقباض عضلات گردن نیز باشد. امروزه با روش لیپوماتیک می توان از این چربی انباشته شده خلاص شد. لیپوماتیک که از جدیدترین وایمنی ترین روش ها در حوضه لاغری وپیکرتراشی است می تواند آن را برطرف کند. در افرادی که قسمت هایی از بدن آن ها دچار چاقی موضعی و چربی های اضافی می باشد بسیار موثر واقع شده است.

 

عمل لیپوماتیک غبغب تنها با یک جلسه می تواند چربی های اضافی قسمت غبغب را تخلیه کند وباعث فرم دهی وزیبایی آن قسمت شود. دراین روش ابتدا محل تجمع چربی توسط جراح علامت گذاری می شود و پس از بی حسی موضعی لوله بسیار نازکی به نام کانولا از طریق یک شکاف وارد سلول های چربی انباشته شده می شود و با ایجاد ارتعاشات سریع و وارد کردن ضربه، چربی های اضافی غبغب را تخلیه می کند و بدون اینکه آسیبی در بافت چربی ها بوجود آید، آن را خارج می کند.

روش انجام لیپوماتیک پشت در مراکز زیبایی

همانطور که گفته شد یکی از بهترین روش ها برای رهایی از چربی های تجمع یافته در ناحیه کمر و بیرون زدگی های ایجاد شده در این ناحیه، لیپوماتیک پشت است. معمولا لیپوماتیک پشت کمر همراه با شکم و پهلو و یا به تنهایی انجام می شود. عمل لیپوماتیک کمر تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می شود که این مسئله با تشخیص جراح و بر اساس ویژگی های فیزیکی بیمار تعیین می شود. برای شروع عمل لازم است برش های بسیار ظریف و کوچک در حد 2 تا 5 میلی متر در ناحیه ایجاد شود. معمولا این برش ها برای حداقل قابلیت دید در چین و چروک های طبیعی پوست و نقاط مخفی ایجاد می شود. مانند سایر روشهای لیپوساکشن کمر در روش لیپوماتیک از یک کانولای لرزشی استفاده می شود که با ورود به بافت چربی با حرکات نوسانی خود باعث تخریب و امولسیون چربی شده و استخراج و مکش با کمک دستگاه ساکشن را تسهیل می کند. به دلیل استفاده از روش لیپوماتیک، خروج چربی از کمر و پشت به طور یکنواخت انجام شده و ظاهر بعد از عمل کاملا یکدست خواهد بود. بعلاوه پوست بعد از عمل مقداری جمع می شود و افتاده و شل به نظر نخواهد رسید. با توجه به وزن فرد و مقدار چربی های اضافه ممکن است برش ها بخیه شده و یا به تنهایی پانسمان شود.

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد